Sunday, December 9, 2007

Asjur, litt jungel, ballongblaaser Beckmann + slange

Heisann.

Saann, da har jeg faatt lagt mailene over paa bloggen, de er forsaavidt i riktig rekkefoelge tidsmessig: eldste oeverst, men siden bloggmediet tydeligvis har standardisert paa motsatt rekkefoelge blir det slik fom. denne posten.

En litt negativ og treg dag i dag: jeg knoter med skrivingen og gruer meg til middagen med politiet senere i dag. De vil selvfoelgelig vite hvem som bygger den nye cafeen her, som bare blir bedre og bedre for hver gang vi stikker innom. Bilder senere, naar ting er ferdig.
Bungalowbyggingen gaar ogsaa fremover, men den er ikke ferdig paa tross av den foerste tidsplanen. Men selvfoelgelig; naar ingen underleverandoerer heller ikke prioriterer den opprinnelige tidsplanen nytter det lite aa mase.
I gaar var det bursdagen til Lek, ble selvfoelgelig markert i Ped's bar:

Gjett hvem som fylte ballongene, uten arbeidstillatelse!
Jeg gadd ikke staa opp og jungle meg i dag, sov helt til 8:30 og har sittet her og internettet etter det. Men her er noen bilder fra tidligere morgener:
Til slutt kom slangen i paradiset frem her i dag. Den hadde gaatt i skjul fra solen tror jeg, og laa i en krok i rommet vaart, rett innenfor doeren. uvitende som jeg er ble jeg ikke redd av andre grunner enn at Vara ble bekymret. Etter litt diskusjon frem og tilbake om hva vi skulle gjoere tenkte jeg at det var liten vits i aa late som om jeg hadde noe aa bidra med og Vara fikk skuffet den ut vha. ett kosteskaft. I mellomtiden hadde jeg hentet kamera, men den var sannelig saapass rask at jeg nesten ikke fikk tatt bilde av den:

Saa fikk jeg hvertfall gjort noe i dag... Mer senere!
Atle

No comments: